Dieta Dla Zdrowia

Dieta ciążowa

Ciąża to dla kobiety czas szczególny. To oczekiwanie na nowe życie. Nie zapominajmy o tym, jak ważne dla przyszłej mamy jest zdrowe odżywianie. W końcu nosi ona w sobie małego człowieka, któremu musi zapewnić wszystko, co najlepsze.

Jedz DLA dwóch, NIE za dwóch!

Często mówi się, że w okresie ciąży należy jeść za dwóch. Nic bardziej mylnego! Otóż, na leży jeść, ale DLA dwóch. A w dodatku zdrowo! Można zapytać "Zdrowo, czyli jak?". DietaDlaZdrowia.pl odkryje przed Tobą szeroki wachlarz posiłków, które od razu pokocha Twoje dziecko. No i oczywiście Ty!

Racjonalne żywienie

Czekolada, ogórek kiszony, dżem, sardynki i lody waniliowe? Sama przyznasz, że brzmi dość... egzotycznie. Po takich porcjach kalorii na pewno ciężko jest wrócić do figury sprzed ciąży. Pamiętaj, że Twoja dieta powinna zmienić się przede wszystkim jakościowo, a nie ilościowo. Przyszła mama powinna zjadać około 300 kcal dziennie więcej. I to dopiero w drugim i trzecim trymestr ze.

Urozmaicaj swoje posiłki!

Urozmaicanie i wzbogacanie ? te dwa słowa idealnie opisują dietę kobiety w ciąży. Dietę, która powinna być bogata w produkty ze wszystkich grup, zatem nie może w niej zabraknąć pro duktów zbożowych, ryb warzyw, owoców, przetworów mlecznych, mięsa, itd. Oczywiście, produkty, o których przyszła mama powinna zapomnieć, czyli fast food'y, słone i bardzo tłuste potrawy, ogromne ilości słodyczy. Ale chyba nie ma co za nimi rozpaczać?