Dieta Dla Zdrowia

Pomoc

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Rejestracja Użytkownika

  • 1. W jaki sposób mogę zarejestrować się w portalu?

    Aby zarejestrować się w portalu DietaDlaZdrowia.pl, należy:

    1) Wypełnić formularz rejestracyjny (pola oznaczone gwiazdkami są obowiązkowe).
    2) Odebrać zdefiniowaną w formularzu rejestracyjnym pocztę email i kliknąć w przesłany przez DietęDlaZdrowia.pl link aktywacyjny lub skopiować go do okna przeglądarki i nacisnąć przycisk "enter".

  • 2. Czy rejestracja w portalu jest bezpłatna?

    Rejestracja użytkownika w portalu DietaDlaZdrowia.pl jest całkowicie bezpłatna.

  • 3. Kiedy otrzymam link aktywacyjny?

    Link aktywacyjny wysyłany jest automatycznie, powinien pojawić się na zdefiniowanej przez użytkownika poczcie e-mail w przeciągu kilku minut. Jeśli tak się nie stanie, skontaktuj się z nami.

  • 4. Ile kont użytkownika mogę zarejestrować?

    Na jeden adres e-mail możliwe jest zarejestrowanie tylko i wyłącznie jednego użytkownika.

  • 5. Jakie dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w portalu DietaDlaZdrowia.pl?

    Regulamin określa rodzaj i cel przetwarzania danych osobowych użytkowników. Aby uzyskać więcej informacji - kliknij link "Regulamin".

Logowanie

  • 1. Jak odzyskać dane do logowania?

    Aby ponownie zdefiniować dane do logowania do konta użytkownika należy na STRONIE Głównej kliknąć LOGOWANIE, a następnie postępować wg instrukcji.

  • 2. Jak zmienić hasło do logowania?

    Aby zmienić hasło do logowania, zaloguj się do serwisu, a następnie kliknij kolejno: MOJE KONTO->USTAWIENIA KONTA->ZMIEŃ HASŁO. Postępuj zgodnie z instrukcjami.

  • 3. Jak zmienić adres poczty elektronicznej, podany przy rejestracji użytkownika?

    Aby zmienić zdefiniowany adres e-mail, zaloguj się do serwisu, a następnie kliknij kolejno: MOJE KONTO->USTAWIENIA KONTA, wprowadź zmiany w polu ADRES EMAIL i kliknij ZAPISZ ZMIANY.

  • 4. Jak usunąć konto użytkownika?

    Aby usunąć zdefiniowany adres e-mail, zaloguj się do serwisu, a następnie kliknij kolejno: MOJE KONTO->USTAWIENIA KONTA->USUŃ KONTO

  • 5. Dlaczego moje konto jest zablokowane?

    Konto użytkownika może być zablokowane z dwóch przyczyn:

    1) Logując się do serwisu trzykrotnie wpisałeś błędne hasło.
    2) Naruszyłeś postanowienia Regulaminu serwisu DietaDlaZdrowia.pl.

    Skontaktuj się z nami, jeśli po przeczytaniu Regulaminu nadal nie wiesz, dlaczego Twoje konto użytkownika zostało zablokowane.