Dieta Dla Zdrowia

Racuszki dla dbających o linię

Na przygotowanie dietetycznych racuchów trzeba poświęcić około 60 minut. Smakują pysznie i są dużo mniej kaloryczne, niż standardowe. Polecam na jesienne śniadanie-to rozgrzewająca potrawa, która zapewni zdrową energię na cały dzień! Jedna porcja (1 racuszek) to tylko 108kcal!

  • SKŁADNIKI:

    2 jajka 156 kcal,
    100g płatki owsiane 366 kcal,
    30ml mleka 11 kcal,
    200g twarogu chudego 176 kcal,
    1 małe jabłko 46 kcal,
    proszek do pieczenia (pół łyżeczki).

  • WYKONANIE:
  1. Jabłko należy pokroić w bardzo drobną kosteczkę.
  2. Pozostałe składniki wymieszać, a najlepiej zmiksować.
  3. Wymieszać zmiksowaną masę z jabłuszkami.
  4. Na blaszce rozłożyć papier do pieczenia. Nanosić dużą łyżką lub małą chochelką masę na racuszki, na blaszkę.
  5. Racuchy wstawić do piekarnika nagrzanego do 150°C i piec około 30 min aż będą rumiane.
  6. Smacznego!

    Gotowe racuszki można posmarować dżemem truskawkowym niskotłuszczowym -1 łyżeczka 15 g to tylko 23 kcal

Autor: Maciejka85

Oceń artykuł

  • Ocena: 5/5
  • Głosów: 1

Komentarze (1)

  • Garnet2016/07/03 00:33

    cheap sports jerseys for sale

    Get cheap usa soccer jerseys, More Cheap Hot Jerseys Contact Us Online.

Dodaj komentarz

Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne, gdy się zarejestrujesz!
Dodatkowo zrobimy dla Ciebie darmową analizę Twojego sposobu odżywiania.

(wymagane)

(wymagany - nie będzie wyświetlany)

(wymagany)