Dieta Dla Zdrowia

Pikantne patisony

Zamiast chipsów czy solonych orzeszków lepiej zjeść warzywa z cieście lub chrupiącej panierce, na pewno nam to wyjdzie na zdrowie:)

Składniki:3 patisony, 6 pomidorków koktajlowych, 12 marynowanych owoców kaparów, szczypta ostrej papryki, 3 łyżki mąki, sól, olej do smażenia

Patisony myjemy i kroimy w plastry (ok. 1 cm), następnie solimy je i odstawiamy, aż puszczą sok. Lekko je osuszamy papierowym ręcznikiem, a następnie obtaczamy w mące zmieszanej z ostrą papryką. Smażymy pod przykryciem około minuty, a następnie bez przykrycia na złoty kolor. Podajemy z pomidorkami koktajlowymi i owocami kaparów. Smacznego!

Autor: Kinga

Oceń artykuł

  • Ocena: 5/5
  • Głosów: 1

Komentarze (3)

  • Antonio2015/07/14 10:09

    htDHOBaPM

    nie mam takiego podejścia do jeezdnia... może to wynika z tego, że nie przepadam za jedzeniem- to dla mnie raczej konieczność... ale podoba mi sie Twoje podejście :) ja zawsze skupiam się na tym co widzę, dużo fotografuję i obserwuję ludzi i jeszcze ... wącham :P no wiem, dziwne... ;)czy sultacz jest mocno mleczny w smaku? przeraża mnie ilość mleka dodanego... ;>

  • Rafik2015/07/10 01:41

    0yqAy67QSvCZ

    pawel pisze:wyglada jednak, ze sie cesaipzz. zrobilem cebulowa zgodnie z przepisem. bardzo dobra, absolutnie nie jest za gesta (bo rozumiem, ze tego dotyczy Twoj zarzut).

  • Mesa2015/07/09 22:45

    hpkGkxlEJo

    Getre4nkliche Freuden waren selbstverste4ndlich nicht aseueschlosgsn! He4tten das die anderen gewusst - was ffcr gewagte Kombinationen he4tte es gegeben ;-)Danke ffcr deine Teilnahme am Blogevent.

Dodaj komentarz

Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne, gdy się zarejestrujesz!
Dodatkowo zrobimy dla Ciebie darmową analizę Twojego sposobu odżywiania.

(wymagane)

(wymagany - nie będzie wyświetlany)

(wymagany)