Dieta Dla Zdrowia

Gulasz z warzyw

Pyszne,zdrowe i pożywne.Na dodatek niskokaloryczne danie.

Składniki:
40dag. młodych bakłażanów, 30dag. pomidorów, 25 dag. cebuli, 2 łodygi selera naciowego, 1/4 szklanki zielonych oliwek bez pestek, łyżka marynowanych kaparów, 1/4 szklanki oliwy z oliwek, 5 łyżek octu winnego, sól, pieprz.

Przygotowanie:
Z bakłażanów usuwamy pestki, a miąższ kroimy w kostkę posypujemy solą i odstawiamy na durszlaku na godzinę. Pomidory sparzamy, zdejmujemy skórkę, a miąższ kroimy w kostke. Cebule i łodygi selera kroimy w plasterki. Oliwki kroimy na połówki, a kapary osączamy z zalewy. Na rozgrzanej oliwie smażymy cebulę na złoty kolor. Dodajemy pomidory, kapary,seler i oliwki. Chwilę smażymy na silnym ogniu, a następnie dusimy na małym ogniu. Kostki bakłażana osuszamy i wrzucamy na rozgrzaną oliwę. Smażymy na brązowo. Wyjmujemy łyżką cedzakową i pzrekładamy do rondla z warzywami. Do gulaszu dodajemy ocet, sól,pieprz i mieszamy. Gotujemy na małym ogniu, aż płyn odparuje.

Autor: barara

Oceń artykuł

Komentarze (2)

  • Mattie2016/11/22 05:36

    OnpdIVH3

    Absolutely first rate and cotper-botpomed, gentlemen!

  • Rocky2016/11/20 10:10

    6Z12jEDB

    Call me wind because I am absetuloly blown away.

Dodaj komentarz

Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne, gdy się zarejestrujesz!
Dodatkowo zrobimy dla Ciebie darmową analizę Twojego sposobu odżywiania.

(wymagane)

(wymagany - nie będzie wyświetlany)

(wymagany)