Dieta Dla Zdrowia

Wiosna idzie!

Wiosna powoli depcze po piętach srogiej zimie, i mimo, że ta wciąż daje o sobie znać, czas najwyższy wziąć się za siebie.

Wraz z nadejściem wiosny grube swerty, płaszcze i kożuchy lądują na dnie szafy. Co to oznacza? Większą ekspozycję ciała z poświąteczno ? zimowym bagażem.  Warto zatem już teraz zadbać o sylwetkę, aby pięknie prezentować się w promieniach wiosennego słońca.

Istnieje pewna złota zasada, której przestrzeganie gwarantuje osiągnięcie wymarzonych rezultatów: MOTYWACJA ? DIETA - RUCH. Nie wystarczy łykać cudowne tabletki na śniadanie, czy żyć o liściu sałaty. Zarówno ciało, jak i umysł wymagają pracy i konsekwencji.

Od czego zacząć? Od głowy! Nastawienie to podstawa. Musimy wiedzieć, co chcemy osiągnąć, jaką zmianę to nam przyniesie i jaki sposób na osiągnięcie celu będzie dla nas najprzyjemniejszy. Kiedy mamy już plan i odpowiedni poziom motywacji, czas przejść do działania.

Rewolucja w lodówce to kolejny etap. Wszelkie słodycze, niezdrowe i kaloryczne przekąski idą w odstawkę. Warzywa, owoce, ziołowe herbatki, ciemne pieczywo ? to nasi nowi przyjaciele. Wystarczy wprowadzić do diety  kilka prostych zmian,  aby czuć się i wyglądać lepiej!

Ruch jest niezbędnym elementem przygotowań do wiosny. Bieganie? Fitness? Siłownia? Basen? Kurs tańca? Do wyboru, do koloru! Z palety możliwości możemy wybrać taki rodzaj ruchu, który będzie nam sprawiał przyjemność. Do tego kilka prostych trików, takich jak wysiadanie przystanek wcześniej i powrót do domu szybkim marszem, korzystanie ze schodów, zamiast z windy, pilnowanie postawy ciała. Efekty będą widoczne szybciej, niż się wydaje.

 

Autor: Redakcja

Oceń artykuł

Komentarze (0)

    Brak komentarzy do tego artykułu.

Dodaj komentarz

Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne, gdy się zarejestrujesz!
Dodatkowo zrobimy dla Ciebie darmową analizę Twojego sposobu odżywiania.

(wymagane)

(wymagany - nie będzie wyświetlany)

(wymagany)