Dieta Dla Zdrowia

Płaski brzuch- marzenie każdego

Przed nami lato i każdy- podobnie jak ja, marzy o płaskim brzuchu. Swoje starania o wymarzoną sylwetkę rozpoczęłam już kilka miesięcy temu, a efekty są wreszcie widoczne! Zastosowałam się do kilku rad znalezionych na popularnym portalu dotyczącym sportu i fitness. Było warto. Oto co robić, by cieszyć się płaskim brzuchem w wakacje:

1. Stosujmy naturalne wspomagacze, czyli zioła i przyprawy. Jest ich dużo, są tanie i powszechnie dostępne. Dodawane do potrw pobudzają pracę żołądka i jelit, ułatwiają trawienie i nie dopuszczają do nadmiernej fermentacji jedzenia w jelitach. Dzięki nim pokarm nie zalega w przewodzie pokarmowym, co powoduje, że czujemy się lżejsi.

Polecam przyrządzanie naparów z mięty, rumianku i kopru i piecie ich przed zaśnięciem. Bazylię (najlepiej świeżą) dobrze jest dodać do ciężkich dań z pomidorami, np. do pizzy i zapiekanek. Majerankiem można nacierać tłuste mięsa, np. schab, doskonale poprawia też smak zupy fasolowej i duszonej kapusty. Można zastąpić go kminkiem, ale tylko mielonym (całe nasiona są niestrawne).

2. Jedzmy owoce- to dużo lepszy wybór niż sięganie po słodycze. Owoce również zawierają sporo cukru, zwłaszcza banany, winogrona, śliwki i gruszki. Tak jak czekoladki i ciasta zaspokoją apetyt na coś słodkiego. Są jednak mniej kaloryczne (np. gruszka ma 81 kcal, a napoleonka- 209). Mają też coś, czego trudno doszukać się w torcie czy cukierkach. To błonnik, który pęcznieje w żołądku i zmniejsza uczucie głodu. Czyści też jelita i nie dopuszcza do zalegania w nich niestrawionych resztek jedzenia.

3. Zamiast smażyć, gotujmy na parze! Potrawy smażone zawsze są tłustsze niż gotowane, bo wchłaniają tłuszcz z patelni. Najwięcej (do 80 proc.) przyjmują go dania panierowane, zwłaszcza jeśli wrzucisz je na zbyt mało rozgrzany tłuszcz. Na parze (w parowarze lub garnku z sitkiem) możesz przyrządzić te same produkty, co na patelni. Na dodatek, nie trzeba ich wtedy solić, bo ten sposób przyrządzania wydobywa z produktów słony smak. Dzięki temu można używać mniej soli, która zatrzymuje wodę i powoduje, że obwód w pasie rośnie.

Stosujcie się do tych kilku prostych porad a już niebawem będziecie cieszyć się pięknym, płaskim brzuchem. W sam raz do bikini!

Autor: polki.pl
Źródło: www.polki.pl

Oceń artykuł

  • Ocena: 2/5
  • Głosów: 2

Komentarze (7)

  • Maria2016/02/06 09:50

    promo code for nba shop

    nnba fan shop promo code romo code for nba shop cheap nhhl jereeys china

  • Dallas2016/01/31 22:51

    Colorado Rockies Jersey

    Stanford Cardinal Jersey Colorado Rockie Jersey Sao Paulo Jersey

  • Brook2016/01/27 01:59

    Florida Gators Jersey

    wholesale jerseys china us Florida Gators Jersey wholesale nba jerseys china

  • formexplode opinie2015/11/18 09:51

    http://formexplode.eu/

    Genialnie napisane cieszę się, że udało mi się trafić na tak dobrze opracowany serwis.

  • angelina2011/05/04 22:02

    podziwiam

    dla mnie zupełnie nie do przejścia ta a6w. zwłaszcza w okolicach połowy. nigdy dalej nie zaszłam :(

  • ines_laura2011/05/01 15:30

    6 waidera?

    ja od 7 dni ćwiczę sobie brzuchy z A6W i już czuję ,że mięśnie się wzmacniają ;)) Polecam

  • marta2011/04/30 20:06

    a ćwiczenia?

    dietę fakt, trzeba stosować, ale uważam, że bez brzuszków i innych ćwiczeń brzuch nie będzie płaski

Dodaj komentarz

Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne, gdy się zarejestrujesz!
Dodatkowo zrobimy dla Ciebie darmową analizę Twojego sposobu odżywiania.

(wymagane)

(wymagany - nie będzie wyświetlany)

(wymagany)